Kodėl

„multi-store“?

Taupykite laiką, resursus ir didinkite efektyvumą valdydami visas savo e. parduotuves vienoje vietoje

Vienos platformos naudojimas sumažina programinės įrangos licencijų, techninės priežiūros, integracijų ir apmokymo išlaidas, palyginti su kelių atskirų platformų naudojimu.

„Multi-store“ modulis leidžia stebėti ir valdyti atsargas visose parduotuvėse iš vienos vietos. Tai padeda išvengti trūkumo ir užtikrina sklandesnį prekių tiekimą.

Nors pirkėjai mato skirtingas parduotuves, užkulisiuose procesai veikia vieningai. Suderintas užsakymų apdorojimas, pristatymas ir klientų aptarnavimas užtikrina nuoseklią ir teigiamą klientų patirtį visose parduotuvėse.

Galimybė segmentuoti klientus ir pritaikyti tas pačias (arba skirtingas) rinkodaros kampanijas pagal atskiras parduotuves iš vienos platformos leidžia efektyviau valdyti ir stebėti rinkodaros veiksmingumą.

Kas valdoma vieningai,
o kas individualiai?

Taupykite laiką
Didinkite efektyvumą
Mažinkite administravimo išlaidas

Mūsų klientų pavyzdžiai

 

„OPEN24“ skirtingo dizaino ir asortimento parduotuvės
valdomos iš vienos platformos:

Open24.lt

Įvairių prekės ženklų e. parduotuvės

Crocs.lt

CROCS prekinio ženklo produktų e. parduotuvė

Keenfootwear.lt

KEEN prekinio ženklo produktų e. parduotuvė

„IMPERIJA“ skirtingų šalių e. parduotuvės su lokalizuotais domenais
valdomos iš vienos platformos:

Imperija.lt

E. parduotuvė Lietuvos rinkai

Imperija.lv

E. parduotuvė Latvijos rinkai

Domo.ee

E. parduotuvė Estijos rinkai